zondag 26 mei 2013

verlenging

pff wat zijn die twee weken toch snel gedaan de sluitingsdatum van de koekjes swap nadert al, maar ik heb nog helemaal niet zo veel koekjes inspiratie kunnen geven als dat ik wou. Dus bij deze verleng ik de sluitingsdatum naar 1 Juni. Opgeven kan dus tot 1 juni! Dus wil je nog mee doen? Stuur dan snel een mail naar denisetaart-enzo@hotmail.nl voor de hele uitleg over wat de koekjes swap nou precies inhoud klik hier.
Vergeet niet te vermelden:

Je naam
adres
postcode
woonplaats
mail adres
en eventueel je blog!

Hier onder natuurlijk nog wat koekjes inspiratie!

Een video over hoe je koekjes kan decoreren met royal icing!

 
 
En nog een filmpje waar wordt uitgelegd hoe je met stencils je koekjes heel snel kan versieren!
 

 
Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb en schrijf je snel nog in voor de koekjes swap!
 
Veel Liefs Denise

1 opmerking:

  1. Wat ziet het er weer heerlijk uit allemaal ;-) Dank je voor je lieve berichtje! En succes met de swap!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen