zondag 30 december 2012

Review Princess cakepop maker.

De Princess cakepop maker ( te koop bij de xenos voor 19,99) stond hier al een tijdje in de kast, maar nooit de gelegenheid gehad om hem eens uit te proberen. Maar nu ik gebak aan het mak en ben voor de fotoshoot kon ik eindelijk mijn cakepop maker gebruiken! En het leek mij leuk om meteen mijn ervaring te delen.

 
 
tadaa dat is hem dan de Princess cakepopmaker. En hij is roze! Hoewel ik roze helemaal top voorstellen dat niet iedereen zo weg is van roze.

Maar mijn eerste indruk van de cakepopmaker is goed. Hij ziet er leuk en degelijk uit. De deksels sluiten goed op elkaar aan en de sluiting gaat makkelijk open en dicht.

En dan nu testen maar!

Als eerste heb ik de cakepopmaker met een anti-aanbak spray ingespoten! Nou de stekker er in. En dan netjes wachten tot het groene lampje gaat branden. ( want dan is de cakepopmaker warm) 
Dit duurde eigenlijk veel korter dan ik dacht!

In de binnenkant van de cakepopmaker zitten een soort poffertjes gaten. Deze heb ik voor 3 kwart gvuld met beslag.
Dan gaat de cakepopmaker dicht en is het 5 tot 8 minuten wachten.

En na 8 minuten opende in de cakepopmaker en vond ik dit..

 
Heerlijke cakeballentjes! Zoals je ziet is het deeg soms een beetje overgelopen. Dit is niet erg die randjes kan je dalijk gewoon van het ballentje wegsnijden.

Je kan nu met een vorkje de cakeballetjes uit de cakepopmaker halen.

Dit was mijn oogst voor vandaag . Ze zijn aan de ene kant iets bruiner dan aan de andere kant maar dit is eenvoudig op te lossen door ze halverwege even om te draaien.

Dus samengevat..

De cakepopmaker is absoluut een must have. Dit is een apparaat die ik zeker vaker ga gebruiken.
De cakepopmaker maakt taalf ballentjes in 1 keer, dit allemaal binnen 5 tot 8 minuten. Zo heb je dus heel snel een heleboel cakepops klaar:) En deze ballentjes zijn ook nog is veel lekkerder omdat het alleen van cake is en niet meer gemengd met botercreme.
Ik vind het apparaat daarbij makkelijk in gebruik. de ballentjes bleven niet kleven. En zijn meteen de eerste keer al gelukt.
Het apparaat ziet er leuk uit, en nog veel belangrijker je kan het voor nog veel meer gebruiken dan alleen cakepops!

Sterker nog ik ga hem vandaag nog gebruiken om oliebollentjes mee te maken !

En aan het eind is de cakepopmaker door de anti aanbaklaag weer makkelijk schoon te maken.

Dus voor iedereen die nog twijfelt zou ik zeggen, zeker een cakepop maker kopen!

En ik zal jullie in de toekomst nog veel meer recepten geven voor de cakepopmaker.

Veel Liefs Denise

11 opmerkingen:

  1. Wat ben ik blij met jouw review! Ik had hem al zien staan, maar ik wist niet of zo'n apparaat van de Action te vertrouwen was... (ik wilde hem alleen al hebben omdat die roze is, whahaha) Maar nu ik bij jou zie dat hij goed werkt, moet ik dus niet meer twijfelen!
    Bedankt!
    Oh ja, een anti-aanbakspray? Kan je die ook gewoon in de supermarkt kopen? Nog nooit van gehoord :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey hey ik heb mijne bij de xenos gekocht sorry type foutje meteen veranderd! maar die van de xenos is zeker goed! wordt ook niet zo warm. Als die bij de action ook van princess is, dan is het dezelfde cakepopmaker en dus zeker te vertrouwen! En de anti aanbakspray is van dr. oetker gewoon te koop bij de supermarkt in het bakschap!

      Verwijderen
    2. Xenos en Action, ongeveer hetzelfde ;-) Dus de cakepopmaker zal ook ongeveer wel hetzelfde zijn. Bij de Xenos kom ik binnenkort ook nog wel eens een keer :-D
      Thanks voor de tip van de anti-aanbakspray, veel handiger dan vaak te smossen met boter en zeker voor een kluns in de keuken als ik, hihi.
      Alvast een fijne jaarwisseling! X

      Verwijderen
  2. Hij is super!! Ik houd dus ook van roze ;-) En wat een goed idee om er oliebolletjes mee te maken! Succes met de chocolaatjes, ben benieuwd!! ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb al een idee hoe ik die chocolaatjes kan maken! laat je zeker weten als het is gelukt!

      Verwijderen
  3. Hoi, dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog! Ook zo leuk om erachter te komen wie er allemaal volgen en meelezen. Wat een goede review is dit zeg! Ik ben niet zo van de taartjes en cupcakes (ik ben het type krentenmik en boerencake ;) maar deze review ga ik even doorspelen aan een vriendinnetje van mij die hier helemaal weg van is. X!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk! En de roze kleur maakt het nog leuker... Goed uiteinde alvast voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij ze met dit mooie roze apparaat hebt gemaakt. Zelf heb ik het bakblik van de Hema. Dat gaat ook prima. Alleen dan maak je er 18 stuks in één keer. En die heb ik 20 minuten in de oven gedaan. Ze zagen er ook prima uit. Zal er ook eens een blogje over schrijven.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    wat doe je in de mix om die cakepops te maken,
    normale mix gewoon?
    En kan je hier ook dan zo'n stokje insteken?

    Groejes Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor gewone cakemix. En als de balletjes klaar zijn kan je er stokjes in steken. Als je de stokjes eerst in gesmolten chocolade doopt blijven ze beter aan de balletjes plakken.

      Verwijderen