donderdag 9 mei 2013

Nieuwe bonbons!

Vandaag weer is ge-experimenteert met nieuwe smaken bonbons. De een wat succesvoller dan de ander dat wel...

Als eerste wou ik witte canache bonbons maken en dan als buienkant een laagje frambozen, Leek heel leuk, had bevroren frambozen fijn geslagen en het zag er leuk uit.. Alleen nu zijn de bonbons heel nattig... En dat vind ik niet geslaagd..



Maar dat was gelukkig niet de enige poging. Ik heb ook nog Dulce de leche cupjes gemaakt.

 
Cupcjes van melkchocolade gevuld met dulce de leche, Dat is een soort karamel maar dan van gecondenseerde melk in plaats van suiker. Heel simpel gewoon 3 uur lang een potje gecondenseerde melk in een pan kokend water laten liggen.


Ik heb de vierkante mal gebruikt die ik ooit bij de Aldi heb gekocht, is weer is een ander vormpje:)

Veel Liefs Denise

4 opmerkingen:

  1. wat ziet het er allemaal lekker uit, en wat heb je de bonbons weer mooi gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yammie, yammie!!! Die cupjes zou ik zo graag is voor poreven!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De chocolade-bonbons zien er superlekker uit! En die met frambozen... ik ben er zeker van dat die ook wel lekker smaken hoor!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor die laatste smelt ik helemaal. Die ziet er zo lekker uit. Nu maar hopen dat er ook snel 50 volgers komen want dan zitten ze misschien wel in het doosje. Maar ja dan moet ik natuurlijk ook nog geluk hebben dat ik hem win. hihi

    BeantwoordenVerwijderen