vrijdag 3 mei 2013

Markt in de tuin!

Toen ik vorige week boodschappen ging doen zag ik flyers hangen van de Markt in de tuin. Dit is een martk in Wamel. Dus vlakbij mij in de buurt. En er stonden 3 steekwoorden op de flyer; handgemaakt ,lokaal en lekker. Nou gaat dat over mijn bonbons of niet!  Volgens mijn schoonmams is de markt ook is nog is bij een heel knus theehuisje dus ik was meteen enthousiast. Meteen gebeld om te vragen of zij toevallig toch nog een plaatsje over hadden voor mij en de bonbons.

Ik kreeg het teleurstellende antwoordt dat ze eigenlijk vol zaten.. Maar toen ik vertelde dat ik zelf bonbons maakte vond ze het zo leuk dat ze toch even ging overleggen of er geen plek gemaakt kon worden voor mij:)

Ik hopend dat er een plekje gemaakt kon worden heb deze hele week gewacht op een telefoontje.

En daar was het dan vanmiddag eindelijk een verlossend telefoontje! Het is toch gelukt! En ik mag gezellig op de Markt in de tuin mijn bonbons verkopen.

Ik ben weer helemaal blij en ga alvast beginnen met plannen. Ik neem natuurlijk mijn bonbons en fudge mee. Maar wat zouden jullie als bezoeker op de markt nog meer graag voor lekkers kopen??



Nou 8 juni sta ik dus op de Markt in de tuin in Wamel! Wie komt er gezellig langs?

Veel Liefs Denise

3 opmerkingen:

  1. klinkt echt super leuk en gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je zou roze en blauwe geboorteflikken mee kunnen nemen, lekker koekjes met chocolade. leuke lollypops misschien met chocolade, waar kinderen bij papa en mama om zeuren ik wil een lollypop !!!chocolade bloemen enz. enz

    laat je fantasie de vrije loop en ga gezellig aan de slag!!!

    veel succes groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Denise. Wamel is voor mij wel lekker dichtbij, dus wie weet...
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen