maandag 29 april 2013

Geboorte flikken

Laats kreeg mijn beste vriendin al een jongentje maar nu heeft Jop er een achterneefje bij. Vandaag ga ik gezellig mee op kraamvisite dus ik moest nog snel even een kraamcadeautje maken.

Ik heb al een zelfgemaakte kaart met een labeldoekje gestuurd, dus ik zocht nog iets kleins en iets wat ik snel nog kon maken voor ik zometeen vertrek.

Waarom geen geboorte flikken!


Flikken zijn zo gemaakt en als je er een beetje muisjes opstrooit heb je zo geboorte  flikken. Natuurlijk de kleur blauw voor een jongentje;)

De flikken netjes in een zakje gedaan maar vond het zakje toch een beetje saai.....

Maar dat was al snel veranderd. Zo heb ik toch een heel vrolijk en persoonlijk cadeautje. Krijg alleen de foto's weer niet gedraaid.

Veel Liefs Denise


3 opmerkingen:

  1. Super leuk idee en wat heb je het goed ingepakt. Mooi cadeautje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo mooi gemaakt! :) En ik heb een diagram voor het topje gemaakt en toegevoegd: http://www.little-z.nl/2013/04/gehaakt-topje-van-roze-katoen.html (hopelijk helpt dit je op weg) En een dubbel stokje is niet moeilijk: http://www.hobbydoos.nl/haken/haaktechnieken.asp - de groepjes zijn telkens 2 dubbele stokjes, 2 lossen, 2 dubbele stokjes in 1 steek of tussen 2 groepjes van de vorige rij... Good luck! :)

    BeantwoordenVerwijderen