vrijdag 31 mei 2013

Candy time!!!

LET OP: Dit bericht blijft boven aan staan tot de candy is verloot. Voor nieuwere berichten scroll even naar beneden.

De nieuwe bonbondozen binnen! Deze dozen zijn plat en kunnen door de brievenbus. En dat is natuurlijk goed nieuws. Zo blijven de verzendkosten lekker laag! Dus dat moet gevierd worden met een candy dacht ik zo!

Dus waarom niet met een doosje bonbons!

 
Je kan dus een doosje gemengde bonbons winnen! Er zitten er ongeveer 12 in een doosje wat het  rond de 250 gram bonbons maakt!
 
De candy gaat eruit bij 50 volgers!
 
Wat moet je doen om te winnen?
 
- Ben of word volger! ( de al trouwe volgers kunnen natuurlijk ook mee doen!)
- en laat hieronder een berichtje achter.
 
Bij 50 volgers zou er dan een winnaar uit de reacties hieronder worden gekozen!
 
Je mag deze candy natuurlijk delen ( want dan gaan de volgers sneller) Maar dat is zeker niet verplicht!
 
Veel Liefs Denise
 


27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Candy, Ik was natuurlijk al je volger, maar ik heb je bonbons op mijn sitebar gezet met een link naar jouw blog.
    Succes verder.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha maar zeker ook de trouwe volgers verdienen een kans!! En super bedankt voor het delen natuurlijk :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk candy.
    Het lijkt me heerlijk als je zulke mooie bonbons kan maken.
    Weet je dat ik al zo'n dertig jaar geleden al boeken over het maken van bonbons heb gekocht en ik heb zelfs al zo'n mooie koperen suikerhermometer. Als ik al dat lekkers bij jou zie gaat het wel kriebelen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt waar 30 jaar geleden al ? Wow ben eigenlijk wel ontzettend benieuwd naar die boeken! Ik zeg gewoon doen ! Het is echt heel leuk om te doen, en helemaal niet zo lastig als wordt gezegd! Zeker de moeite waard, en wil het nou niet lukken geef ik altijd nog workshops ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Denise, tuurlijk wil ik een kansje wagen voor de super lekkere Candy, ik heb een keer als afscheid van mijn werk een chcolade workshop gehad in Nijmegen, was erg leuk om te doen.De datum voor Wijchen staat in de kalender, wie weet kom ik even bij je neuzen!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere candy, daar wil ik zeker wel een kansje voor wagen.

    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben aan het lijnen dus dit is heel slecht voor mij maar ze zien er zo lekker uit daar kan ik geen nee tegen zegggen. Dus ik doe graag mee. groetjes Jolanda
    ps Ik zet het even op facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig, toch altijd weer even spannend of alles goed aankomt en naar de zin is! En wat leuk, deze give-away!! Uiteraard doe ik heeel graag mee ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via weblogs ben ik op deze site terechtgekomen en de give-away ziet er smakelijk uit. Zelf maak ik bonbons van vilt, maar jammer genoeg zijn die niet eetbaar.

    met vriendelijke groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk dat je mij zo hebt gevonden! ga snel even op jou blog kijken want bonbons van vilt vind ik er altijd zo leuk uit zien!

      Verwijderen
  9. Wat 'n heerlijke bonbons maak je toch, en dan nog zo mooi verpakt!! Poekie, onze gebreide huiskat, lust supergraag chocolade... en ik ook, en manlief ook, en zoonlief ook!!! Poezenpoten in de lucht, duimen in de lucht... en wie weet smullen we binnenkort samen van je heerlijke bonbons! :)

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie :)

    **ik plaats je give-away op mijn blog, aan de rechterzijkant**

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben meteen volger geworden van je blog. Want ik ben verzot op chocolade, daar kunnen ze mij voor wakker maken. Als ik je blog kijk smelt ik helemaal van al dat lekkers. Dus ik doe ook graag mee met die lekkere give away. Zal een deze dagen ook een linkje zetten op ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, met veel plezier volger geworden!!!! Ik vond je via de blog van poekie en was meteen verkocht voor al dat lekkers!!!!
    Het water komt me in de mond, heeeeeerlij!!!!
    Yammie, mag zeker in deze richting komen.

    ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, chocolade... Mmmmm.... Daar zeg ik geen neen tegen!
    Ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Denise,
    wie wil er nou niet zo'n lekkere verrassing ontvangen?
    Nou, ik wel hoor. Ze zien er heerlijk uit, die bonbons!
    Dus ik waag ook een kansje!
    Groetjes, Trudi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Denise
    ik doe heel graag mee voor die lekkere bonbons en wat leuk dat je ons dit wil aanbieden met deze candy
    lieve groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Denise,

    Nou daar wil ik graag aan mee doen hoor!!!Al mag ik er zelf niet van snoepen,ik weet wel iemand die ik er een groot plezier mee kan doen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, das toevallig, ik kom even bij je langs, om je te bedanken dat je met mijn give away mee doet... en zie dat jij ook een give away houd! nou meis, ik ben meteen volger geworden en doe graag met jou lekkere give away mee hoor!!!
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk ik blijf hier hangen!
    Echt een super leuke give-away dus ik doe mee!
    Ook leuke recepten om lekkere dingen te bakken.
    Ik bak thuis ook weleens dus recepten zijn welkom!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier waag ik wel even een gokje voor. Mmmmm, krijg nu al trek.
    Ik ga reclame voor je maken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee ik ben aan het lijnenn dus dat komt goed uit :-) ben volger geworden maar kan nu niet zien of het gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, ik ben via via op je blog terecht gekomen. Hou zelf ook van cupcakes bakken, of en toe toch want teveel is nie goe voor de lijn ;-) Het decoreren, daar moet ik mij nog in verdiepen maar alles op zijn tijd. Er zijn nog zoveel andere leuke dingen te doen... Bij deze heb je er de nieuwe volgster bij! En ik doe graag mee aan de giveaway. Heel erg benieuwd welke cupcakes ik nog de revue zal zien passeren :-) Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Soms zoek je iets op internet en kom je per ongeluk op een leuke site. Helemaal verzot op chocola ontdekte ik jouw blog.
    Wat een leuke, lekkere dingen staan er op.
    Je hebt er dus een volger bij. Nr. 47, dus dat schiet op.
    Natuurlijk waag ik graag een kansje voor jouw lekkere gift.

    Fijn weekend, Margaret (http://amberscreaties.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kende deze website nog niet, maar nu vergeet ik hem zeker weten niet meer! al dat lekkers en dan kunnen we ook nog kans maken, nou ik wil wel een kansje wagen.

    Heel erg leuk en ik lees met plezier je berichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil dan wel nr 50 zijn,misschien brengt het mij wel geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woeps, ik ben blijkbaar te laat om de 50ste volger te zijn, nou ja, niks aan te doen, volgende keer meer geluk zeker ?
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik ben helaas net te laat voor de lekkere give-away. Maar je hebt er wel weer een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen