woensdag 1 mei 2013

Hoe berg je nou die bakblikken op??

Ja ja dames ook bij mij is het zover, nu dat ik geregeld een bonbon doosje koop en workshops geef zijn er heel wat bonbon doosjes en workshops spulletjes op voorraad erbij gekomen. En nu raden jullie het al... Het past niet meer in de kast.. Ik moet mijn kast dus ook maar is stevig reorganiseren. Maar hoe?? Waar ik het ergste mee zit zijn die bakblikken! Hoe kan je die nou handig opbergen zonder dat het heel veel ruimte in neemt... Ik heb dan wel zo een super handige la onder mijn oven. Maar al mijn bakblikken passen er van ze lang zal ze leven niet in.. En alle bakvormen hebben weer een andere vorm en grootte..



Kijk zo is het natuurlijk prachtig. Maar het neemt wel veel ruimte in beslag. Niet dat ik zo veel bakblikken heb hoor!!! Dit is een bibliotheek in Amerika die ook bakblikken uitlenen! Hoe vet is dat !

Maar goed.. Iemand nog tips over hoe je het beste je bakblikken kan opbergen?? Of bonbon dozen?? Ik hoor het graag!

Veel Liefs Denise

4 opmerkingen:

  1. tja dat is inderdaad een probleem, in de la oder de oven past het natuurlijk niet meer, misschien zou je afsluitbare bak ( klein-middl-groot) kunnen gebruiken en dan bv de tart mallen allemaal bij elkaar, de bonbons vormen bij elkaar en de doosjes in een bak bij elkaar, als je dan bakken neem die je kunt stapelen neemt het ook niet zoveel ruimte in beslag. succes met een oplossing !!!

    groetjes Ria die alleen de strik en het kaartje nog heeft va die lekkere doos !!!!hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey Ria,

      De bonbonmallen en koekjes uitstekers heb ik inderdaad in grootte curver bakken. Alleen de bakvormen passen daar niet in.. mijn koekjes uitstekers ookal niet meer eigenlijk.. die moet ik ook maar is opdelen in kleine bakjes op thema ofzo:P het is allemaal wat zo veel spullen haha

      Verwijderen
  2. piep, haakjes aan een muur waar je ze aan kan hangen?

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig! nooit gezien maar super handig
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen