woensdag 28 november 2012

Give away!

Dit bericht zal boven aan blijven staan tot de 25 volgers zijn bereikt: voor de nieuwe berichten scroll naar beneden.

Om deze blog een goede start te geven heb ik besloten om een Give away  weg te geven !

Bij 25 volgers gaat er een cadeautje uit!

Een pakketje how to bonbons maken. Met hierin de uitleg en wat benodigdheden om bonbons te maken. Dan hoef je alleen nog maar wat niet zo lang houdbare spullen te kopen, en dit kan gewoon bij de supermarkt!

DUS wil jij ook BONBONS LEREN MAKEN?

Word dan volger van mijn blog. En laat hieronder een berichtje achter!

Het leukste zou zijn als je de give away ook op jou blog zou delen ( hoe sneller we bij de 25 volgers zijn!)  Maar dit is niet verplicht om mee te dingen aan de Candy.

Veel Liefs Denise

35 opmerkingen:

  1. Hoi Denise,
    Nou meis ik heb reclame voor je gemaakt op mijn (kaarten) blog hoor.
    En natuurlijk doe ik graag mee aan je give away.
    Deze bonbon ziet er heerlijk uit.
    Succes.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak wel eens graag cake en cupcakes, maar daar blijft het bij. Ik ben niet bepaald een keukenprinses, haha! Dus dit zou wel handig zijn. Of ook leuk als geschenkje voor een vriendin van mij, die houdt zich veel bezig met zoete dingen maken! Mmmmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je mooie toepasselijke blog, super mooi.
    Ben gewoon volger geworden want vind bakken en met chocolade werken ook heel erg leuk,dus die give away zou ik graag een kansje voor wagen !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien een idee om de robot uit te zetten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Denise, Wow.. wat een heerlijk blog heb je!! Ik ben Poekie, een gebreide huiskat... en ik geef knuffelpakketjes aan de kinderen in het ziekenhuis. Natuurlijk lust ik graag wat lekkers (de goudvisjes mag ik niet opeten van m'n baasje...), dus waag ik mijn kans bij je give-away! Zelf bonbons maken, dat wil ik wel leren hoor!

    Veel succes met je blog!

    Lieve groetjes, Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ow wat een goed initiatief van de knuffeltjes! meteen even op jou blog gekeken en volger geworden! Zag dat je ook knuffels mocht maken zodat jij ze aan de kindjes kan schenken. daar zal ik is aan denken als ik iets wil naaien maar niet weet wat.

      Verwijderen
  6. Hoi Via Sieta kwam ik op je blog. Wij maken ook wel eens cupecakes en zijn benieuwd naar jou baksels.
    Ons blog is echt een kaartenblog. Kom je ook eens kijken?
    liefs Tessa en Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Denise,

    Ik vind het ook super om van alles te bakken, vind jou bak creaties geweldig!!
    Ben gelijk volger van je geworden, om niets van al je lekkers te missen.
    Ik doe graag mee aan je give away.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey,

      ik heb nog steeds geen mail gehad. probeer het anders is op Denise_carlier@hotmail.com Hopelijk ontvang ik de mail daar wel:)

      Verwijderen
  9. Hoi Denise,
    Eens wat anders dan een kaarten blog! Leuk initiatief!
    Zelf bak ik graag muffins en macarons en ik heb hier al heel wat lekkers gezien! De sweet table ziet er wel heel yammie uit:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier zijn we ook dol op bakken, vandaag nog een assepoestertaart gemaakt. Je blog ziet er super uit meis, ben meteen volger geworden.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Denise,
    ik kwam ook via Sieta op jou blog terecht, ik mag ook graag bakken en met chocolade iets lekkers maken, ik wil graag een kansje maken op de give-away.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bak nooit, maar ik lust alles!! Dus kijken naar lekkere dingen op je mooie blog kan altijd, toch?? Ben dus ook volger geworden!
    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Denise..
    Taarten bakken vind ik ook leuk.
    Ga zo door leren wij ook nog van je.
    Ik wil daarom ook een kansje wagen voor de gave- afwas
    Groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Denise,

    Ik ben Hannie en heb vanzelfsprekend ook een blog,ook nog niet zo lang hoor,maar het is super leuk!!!
    Ik ga je graag volgen want ik ben dol op al die lekkere dingen en ik vind je Giff away dan ook heel leuk.ik zet je op mijn blog hoor!!
    Veel sukses en plezier hier ,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Denise
    IK ben nu je volger geworden ik ik hou van lekkere dingen . Mijn dochter was banketbakker , nou dan weet je het wel he.
    Misschien wil je ook bij mij komen kijken en ook mijn volger worden.
    janieskaartenwereld.blogspot.nl

    Ik hoop je te zien.

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht dat ik al volger was geworden, maar niet dus! Fijn dat de chocolaatjes goed waren, doe je ook nog mee met de give-away? Ik wil natuurlijk heeeeel graag mee doen aan de jouwe, dan win ik echt hahaha ;-)

    Fijne week!
    Groetjes Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke blog, ik ben volger geworden. Ik sta zelf ook graag in de keuken. Vind het heerlijk om van alles uit te proberen. En bon bons heb ik nog nooit gemaakt, dus ik doe graag mee met je candy.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier in huis worden ook heel wat taarten en cupcakes gebakken (en gegeten). Ga jou dus volgen, want we rommelen tot nu toe maar wat aan en willen graag dingetjes bij leren.
    Groetjes Marguerite
    Ga meteen reclame voor je maken op mijn blog hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou aan rommelen is zeker een goede manier om te beginnen hoor! ik zal is kijken of ik een leuke how to kan maken voor cupcakes:) En nu alvast bedankt voor de reclame op jou blog! ga snel is bij jou een kijkje nemen. Ik heb trouwens bij alle dames gespiekt. En ben ook volger geworden. Bedankt voor al jullie leuke berichten !

      Verwijderen
  19. Via via kom ik op je blog terecht en ja hoor...ik ga je volgen en zal een linkje plaatsen op mijn blog.
    Ook ik ben verslaafd aan koken, brakken, braden maar bonbons heb ik nog nooit gemaakt dus een leuke kans om een gokje bij jou te wagen.
    Hierbij nodig ik je van harte uit een bezoekje aan mijn blog te brengen.
    Ik wens je een gezellige week, groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk ideetje zelf bonbons maken, ze zien er ook erg lekker dus ben best benieuwd of ze ook lekker smaken
    veel succes
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nommenommenom! zier er verukkelijk uit! die lust ik wel hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met de 25 volgers, super leuk voor je en wat maak je toch lekkere dingen jammie jammie !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je 25 volgers!
    Ik ga ook volgen ik bak ook graag in mijn vrijetijd, zonet lekkere speculaas gemaakt :-)

    Hopelijk maak ik kans om de how to te winnen, ik heb helaas geen blog...
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je volgers !
    Ik volg deze blog ook vanaf nu, ik bak in mijn vrije tijd ook erg graag en ik heb net lekkere speculaas gemaakt... :-)

    Ik heb geen blog om te delen, maar als het kan dan maak ik graag kans op die how - to, want zelf bonbons maken kan ik nog niet...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke give away!

    Iedere meid wilt dit winnen! haha!

    Erg leuke bedacht!

    succes iedereen !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey hey,

      de give away is verloot! maar er is nu een nieuwe wedstrijd! Misschien vind je dat wel leuk om mee te doen!

      Verwijderen