zaterdag 26 januari 2013

bonbon proeverij

NIEUW! vanaf vandaag geeft Denise's taart enzo ook bonbon proeverijen! Een gezellig avondje of middag vol met lekkers! Je krijgt dan samen de kans met wat vrienden om wat een bonbons te proeven of bijvoorbeeld de nieuwste smaken. Op verzoek past daar natuurlijk prima een wijntje bij! Aan het eind van de middag of avond is er een gelegenheid om ook nog wat zoete lekkernijen te kopen voor thuis of voor de mensen die het moesten missen. De bonbon proeverijen zijn gratis. En je kan je aanmelden via het kopje bonbon proeverijen links. ( wel nu alleen nog hier in de buurt)
 
Het leek mij wel leuk om dan ook dingen te verkopen die alleen op de bonbon proeverij te koop zijn. Het hoeft niet op alle bonbon proeverijen het zelfde te zijn. Maar ik wil wel elke proeverij minstens 1 item verkopen die alleen op een proeverij te koop is. Zo heb ik als eerste dit deluxe bijna cupcake setje bedacht.
 
 
 
De potten worden geviuld met alle drogen ingredienten voor cupcakes. Dit zal bestaan uit Witte en roze lagen. Maar de potten vul ik pas voor een proeverij.
 

Ziet het er niet sgattig uit zo ?

 
De zak wordt gevuld met cupcake papiertjes en een flesje sprinkles.  Ik zit nog te twijfelen over een creme want ik wil wel dat het lang houdbaar is zodat je het ook weer weg kan geven als cadeautje.

 
En de cupcakejes zitten zowel op de zak en op de potten. Dat maakt het een leuk geheel. De cakejes zijn een stans van creatables. 
Wat vinden jullie ervan?
 
Veel Liefs Denise

1 opmerking: