zaterdag 5 januari 2013

proeftaartjes

Eigenlijk had ik mij voor genomen om nooit een aan bruidstaart te beginnen. Ik ben veel te bang dat ik de mooiste dag van iemand leven verpest en geef mij zelf veel te veel onnodige stress om een bruidstaart. Maar nu gaat mijn beste vriendin met mijn beste vriend trouwen en ze vroegen het zo lief... Tja dan kan ik natuurlijk weer geen nee zeggen. Wel even vriendlijk gevraagd of ze geen bruidzilla wil worden.

En gisteren hadden we dan de proeverij! Bruidstaarten moet je natuurlijk wel eerst proeven om een lekkere vulling te kiezen en natuurlijk de looks. Mijn vriendin wou graag taartjes in het natuur thema dus ik maakte deze 3 taartjes.



alle 3 hebben ze een andere vulling. Dan had het bruidspaar genoeg om uit te kiezen.

Dit love birds taartje is gemaakt van gewone biscuit met frambozen creme en viervruchtenjam.
In de boom staan de letters A+ D gekerft.

Dit taartje is ook van gewone biscuit en gevuld met praline creme en zelfgemaakte aardbeienjam.

En het laatste taartje is van chocolade biscuit gevuld met chocolade canache en sinaasappel marmelade.

De bloemen zijn van fondant gemaakt. En net zoals bij alle taarten is alles eetbaar.

Waar de keuze op gevallen is verklap ik nog niet!


Veel Liefs Denise




5 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal mooi uit. Het zal ook wel lekker smaken
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zien er prachtig uit:0) die vriendin boft maar...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat was alleen om te proeven??? Ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhh wat een prachtige taartjes. En deze waren alleen om te proeven!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat een eer dat je dat voor je beste vrienden mag maken,.... en zo te zien gaat dat wel lukken. En wat een verrassende vullingen heb je er van gemaakt.
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen