vrijdag 1 februari 2013

Koekjes kaarten!

Ik ben weer eens lekker aan de freubel geweest en dacht waarom zou ik mijn twee hobby's niet combineren. Kaarten maken en bakken dat moet lukken toch?

En dat is gelukt met als resultaat Koekjes kaarten! Het zijn eigenlijk gewoon simpele kaarten met een leuk koekje erop. En omdat mijn webshop nog wat valentines artikelen kon gebruiken heb ik ze in valentijns style gemaakt.

 
 
Ík heb ze in het roze, gewoon omdat roze mooi is:)
 
En voor de mannen dan toch ook maar rode gemaakt.


Ik vond ze zelf heel leuk geworden!

Hierna had ik nog wat deeg over en ik wou al heeel lang een van mijn nieuwe koekjes uitstekers proberen. En die paste ook heel leuk op een kaartje.


Baby koekjes!

en omdat ik deze wel naar het buitenland verstuur zijn deze met de tekst  Welcome little one.

Deze worden laten ook aan mijn webshop toegevoegd.

Ow en alle koekjes zijn gedecoreerd met fondant!

Veel Liefs Denise


1 opmerking: