woensdag 2 januari 2013

En de winnaar is ...

Als eerste wil ik iedereen natuurlijk een heel gelukkig en creatief nieuwjaar wensen! Dat iedereen maar veel tijd mag hebben voor zijn/haar hobby :)

Daarnaast wil ik al mijn volgers bedanken ! WOW het zijn er alweer 30! En dat verdient natuurlijk wel een bedankje dus er komt zeer binnenkort weer een candy aan!

Maar dan nu het bericht waar het eigenlijk omdraait. Wie is nu de winnaar van de smaak wedstrijd.......??

Wie heeft er de lekkerste en ouderwetste smaak bedacht voor deze bonbon ???

 
Nou dit chocolaatje zal voortaan door het leven hand in hand met de vulling..........

ADVOCAAT! naar het goede idee van Romana van SOW Cute.

Hartstikke bedankt voor dit super idee! Kan jij mij je adres op sturen ? Dan gaat er een mooi prijsje jou kant op!

Deze chocolaatjes zullen dan ook binnenkort in de webshop verschijnen:)


Veel Liefs Denise

2 opmerkingen:

  1. Woehoeeee! Wat leuk! Ik stuur je via facebook wel even mijn adres. Natuurlijk voor jullie ook een heel goed, gezond en met name voor jou een creatief jaar!

    Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen