dinsdag 1 januari 2013

Wedstrijd!

Dit bericht staat boven aan tot 1 januari. Scroll voor nieuwe berichten even naar beneden.

Het is tijd voor een heuse wedtrijd op mijn blog, en natuurlijk valt daar een prijs mee te winnen !

Ik heb een nieuwe chocolade mold van een camee vrouw. Heel mooi, maar nu zoek ik een bijpassende ouderwetse bonbon vulling!
 

 
Dus laat hier allemaal je ideeen achter en op 1 januari wint de origineelste ( en lekkere) bonbon vulling een prijs!
 
Om mee te doen met de wedtrijd moet je volger zijn van mijn blog.
 
Het delen van deze wedstrijd op je blog is niet verplicht, maar zou ik natuurlijk wel super leuk vinden!
 
Veel Lief Denise

9 opmerkingen:

  1. Als weouderwets gaan denken, advocaat! Maar een soort van marsepeinenvilling is ook heel erg lekker! Succes ;-)

    Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mold is dit Denise,
    En wat mij erg lekker als vulling lijkt is Amaretto/hazelnoot.
    Ik krijs er nu al trek in hihihi.
    Succes, wie weet wat voor een lekker bonbon het gaat worden.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh...daar ben ik helemaal niet goed in
    dus laat ik dit voorbijgaan maar
    ik wens je heel veel idee-tjes toe.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi! Poekie (onze gebreide huiskat) houdt van lekker zoet... praliné met aardbei! Baasje vindt dat het chique mag zijn... munt en pure chocolade!
    We zijn benieuwd naar de nieuwe smaken!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij ouderwtse smaken moet ik gelijk denken aan een butterscotch, truffel of mokka vulling.
    Maar wat me zelf wel erg lekker lijkt is een vulling van citrus vruchten of sinaasappel.
    Succes.

    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik ook niet goed in... Ik zweer altijd en overal bij CARAMELvulling! Of zo guimauve met chocola, hmmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben een echt chocolademonster. Hou er alleen niet van als er van die zachte vulling in zit. Zo van: je zet je tanden erin en dan voel je de vloeistof tussen je tanden doorstromen. Brrrr... Griezel...
    Ben wel gek op nougat maar of dat in zo'n mooie camee past??? En hazelnootjes dat kan niet, want dan is het net of ze last van puistjes heeft. Moeilijk hoor!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen