maandag 19 november 2012

Welkom!

Welkom!

Wat leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik ben Denise en woon in Deest, een dorpje in Maas en Waal.
Mijn hobby is om allerlei zoete lekkernijen te maken. Het begon met cupcakes waarna al snel de taarten, koekjes, cakepops en nu zelfs bonbons volgden. Binnenkort  staat zelfs op de planning om workshop te gaan geven. Al mijn taarten versier ik met fondant en heel soms met marsepein. Ik vind het een uitdaging om elke zoete lekkernij (ook die met hetzelfde thema) weer anders te maken, daardoor is al het lekkers uniek!

Links vind u verschillende pagina's waarop u de door mij gemaakte lekkernijen kan bekijken. Als u nog vragen heeft of om een andere reden contact wilt zoeken kan dat via de email :

 
In dit blog wil ik niet alleen showen wat ik heb gemaakt. maar ook handige tips en how to's geven. Ook zullen er zo nu en dan candy's weggeven worden dus hou het goed in de gaten.


 

1 opmerking:

  1. Hoi Denise,
    Wauw wat ziet deze taart er geweldig uit.
    Wat knap dat jij dit kan maken.
    Je blog ziet er heerlijk fris uit zo en ik ben blij dat ik je met dit jasje heb kunnen helpen.
    Zoals je kunt zien ben ik je eerste volger geworden en er zullen vast snel meer volgen.
    Ik kom zeker regelmatig langs om al je kunstwerken te bewonderen.
    Succes met je blog.

    Liefs, Sieta

    P.S. als jij je woordverificatie ook nog even op nee zet, is het gemakkelijker om een reactie bij jou achter te laten, hoef je niet meer die vervelende code in te typen.

    BeantwoordenVerwijderen