donderdag 29 november 2012

bonbon pakketten

Ik ben al een hele tijd bezig met bonbon pakketten. Hierin zit een beschrijving hoe je zelf bonbons moet maken, een bonbon mal en wat chocolade naar keuze.

Dit is de basis wat je nodig hebt voor de bonbons, via dit pakket leer je zelf thuis twee soorten bonbons maken, en leer je meteen wat vaktermen. Alle benodigdheden die je verder nog nodig hebt kun je gewoon bij de supermarkt kopen!

 
Dus heb jij altijd al bonbons willen leren maken en sla dan nu je slag! De workshop is nu voor 12,50 te koop in mijn webshop. Dit is inclusief verzendkosten!

Let op de bonbon mal kan verschillen van de foto.

En voor iedereen die liever een persoonlijke uitleg krijgt ga ik in januari ook Workshops bij u thuis geven! Dus hou mijn blog in de gaten:)

Ow en als aller allers laatste ik heb nog maar 1 volger nodig voor de candy !! dus nog heeel heel een wachten!

Veel Liefs Denise

1 opmerking:

  1. Dat klinkt allemaal héél erg lekker!!!!

    Enne.........25 VOLGERS YES!!!!!Proficiat!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen