vrijdag 30 november 2012

Candy!

Jeej mijn nieuwe blog heeft de alweer de eerste 25 of naja eigenlijk 26 volgers! Daar ben ik natuurlijk super blij mee! en zoals jullie weten zou er dan een cadeautje uit gaan, een bonbon workshop pakket.


Maar wie heeft er nu gewonnen???

Heel spannend...........


Toch maar verklappen dan??



Reactie nummer 12!!

Maar van wie was nou die twaalfde reactie? Zijn jullie al aan het tellen??


die reactie was van: Marja ,met dit lieve berichtje.

Hoi Denise,

Ik vind het ook super om van alles te bakken, vind jou bak creaties geweldig!!
Ben gelijk volger van je geworden, om niets van al je lekkers te missen.
Ik doe graag mee aan je give away.

Lieve groetjes Marja.

Marja Wil jij mij jouw adres mailen , en jouw voorkeur voor chocolade?Dan stuur ik het pakketje snel naar je toe.

mijn mail is : Denisetaart-enzo@hotmail.nl

Voor alle mensen die de candy niet hebben gewonnen staat hij te koop in mijn webshop!


Veel Liefs Denise

8 opmerkingen:

  1. Marja is een bofbips, super dat je de candy gewonnen hebt gefeliciteerd en veel plezier met lekkers maken !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe komen we op je weblog, zie het hier nergens staan !!!!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. betrapt ik was nog hard bezig met de webshop pagina! Maar ik heb het concept voor jullie alvast online gezet. Er zullen snel producten worden toegevoegd.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Marja! En dank je wel Denise voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Marja en nu maar lekker snoepen!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh super dat ik de candy heb gewonnen, dat word smullen :)))))
    Dank je wel Denise!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mail jij even je adres en je keuze van chocolade naar denisetaart-enzo@hotmail.nl?

      Veel Liefs Denise

      Verwijderen
  6. Marja gefeliciteerd met deze lekkere prijs.
    Denise bedankt voor de kans.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen