zondag 21 juli 2013

Cupcake toppers

Zoals ik gister vertelde heb ik de smaak alweer goed te pakken. Lekker weer met fondant versieren. Maar wat moet je dan versieren?

Nou ik heb iets nieuws in de webshop cupcake toppers! Dat is eigenlijk het bovenste versier laagje van fondant op het cakeje. Nu kan je dus gewoon thuis de cakejes vers bakken ( of halen in de winkel) en ze toch mooi versieren door er simpel weg met jam of icing een topper op te plakken.

De toppers bedekken het hele cakeje. En omdat ze van fondant zijn en ik ze bewaar en verzend in een luchtdicht bakje zijn ze maanden te bewaren tot je ze nodig hebt, of in mijn geval verkoopt. Dus nu kan ik lekker freubelen als ik zin heb voor de webshop zonder dat ik de cakejes binnen twee dagen moet verkopen.

Ik heb meteen twee thema's gemaakt:

De me to you beertjes zagen jullie net al.

En als tweede roodkapje toppers! 3 keer roodkapje en 3 keer de wolven.


Ik bewaar ze netjes bij elkaar in een lucht dicht doosje. Ik vind het echt super leuk om te doen.
Dus Wat voor thema's zouden jullie nog meer in de webshop willen zien verschijnen??

De toppers kosten 75 cent per stuk. En zijn natuurlijk niet alleen leuk voor cakejes maar ook heel leuk voor ronde koekjes!

 Hieronder de link naar de webshop voor nog meer foto's

Me to you:
https://www.etsy.com/nl/listing/157330074/handgemaakte-fondant-me-to-you-cupcake?ref=shop_home_active


Roodkapje:
https://www.etsy.com/nl/listing/157338971/handgemaakte-fondant-roodkapje-cupcake?ref=v1_other_2

Veel liefs Denise

1 opmerking: