zondag 17 februari 2013

Nieuwe stempels uit Arnhem

Vandaag heerlijk naar de creabeurs in Arnhem geweest, lekker dichtbij en ik heb daar meteen twee dames ontmoet die mij gaan vergezellen tijdens de beurs in Wijchen. Ja Ja Denise's taart enzo gaat op de beurs staan! Op 21 april in Wijchen. Dus schrijf maar alvast in de agenda ;) We gaan heerlijke bonbons verkopen, We nemen de cupcake bar mee. En ik ga een mini workshop koekjes decoreren geven! Genoeg te doen dus :)

Maar.. Wat ik jullie eigenlijk wou laten zien zijn deze super leuke stempels die ik op de creabeurs in Arnhem heb gekocht.

Zijn het geen sgatjes!!

Hiermee kan ik hele mooie tags maken:) En die gaan dan natuurlijk weer heel mooi mijn chocolade versieren;)

De ronde vind ik bijvoorbeeld heel sgattig voor op chocolade cadeautjes of valentijn.


En deze zijn weer heel mooi voor de bonbons doosjes en de zakjes fudge !

Ik ben er heel blij mee


Veel Liefs Denise


5 opmerkingen:

  1. Aaaah wat zijn ze leuk! Zal mooi worden op al dat lekkers :-D
    Leuk dat je op de beurs gaat staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er wel erg leuk uit. en dat zal ook mooi staan bij je chocolade
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die stempels geweldig mooi, leuk bij een doosje bonbons.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben benieuwd wat je er mee gaat maken...hele mooie stempels...ik ken ze...hihih misschien heb je ze wel bij ons gekocht, veel plezier ermee..

    BeantwoordenVerwijderen