donderdag 4 april 2013

Lekker aan het voorbereiden...

Ja ik ben al lekker bezig met de voorbereidingen voor de beurs 21 april in Wijchen. Ik heb weer wat fudge gemaakt. De pure chocolade fudge met hazelnoten hebben jullie al gezien. Maar ik heb nu twee nieuwe smaken uitgeprobeerd. Melk met hazelnoten en wit met pistache.


De fudge met witte chocolade bleef wel heel erg zacht dus misschien dat ik daar volgende keer toch meer chocolade in doe. Ik heb ook meteen maar geexperimenteerd met de verpakkingen.

 
De labels komen van mijn nieuwe stempel die ik op de creabeurs in Anrhem kocht. Wat vinden jullie van de uitstraling zo? Is het zo verkoopbaar?

Veel Liefs Denise

6 opmerkingen:

  1. En of het verkoopbaar is, ik zou het zo kopen!! Heel erg aantrekkelijk!

    Wit met pistache, mmmmmm, daar ben ik gek op!

    Grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker is dit verkoopbaar, ik vind het er super uitzien, en lekker. Wie weet krijg ik nog kans om ff naar Wijchen te rijden de 21e zou ik wel leuk vinden eerlijk gezegd !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ow ja leuk !! Lijkt me heel leuk om een mede blogger te zien! als je tijd hebt wel zeggen dat jij het bent he ! lijkt me heel gezellig!

      Verwijderen
  3. Dat ziet er erg sjiek uit hoor, prima verkoopbaar. En ik wil niet dom overkomen hoor, maar wat is er precies de 21e te doen in Wijchen???????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste bedankt! en ten tweede is niet dom! De 21ste is er een creabeurs in Wijchen. Dus hoop hobby spullen te koop:) en ik ga er staan met mijn bonbons en ga er een mini workshop koekjes decoreren geven:)

    BeantwoordenVerwijderen