vrijdag 29 maart 2013

hallo!

Jeej alweer 36 volgersen daar ben ik heel blij mee ! Echt veel heb ik niet te laten zien vandaag. Maar ik wou toch even iets met jullie delen!

Ik heb vandaag mijn eerste bestellig via Etsy binnen! Ja ja daar ben ik natuurlijk heeel blij mee.

De Stroopwafel cupcakes zijn verkocht. En deze dame vroeg ook of ik ze ook voor haar huwelijk kon maken! Maar natuurlijk :)


Ik ben dus helemaal happy. En zodra ik weer wat te laten zien heb horen jullie het;)

Nog maar 14 volgers en dan gaat er een bonbon doosje uit! Nog heel even:)

Groetjes Denise

5 opmerkingen:

  1. Wat goed! En gefeliciteerd met je eerste bestelling! Super tof :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je , je eerste bestelling gefeliciteerd.
    Groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je eerste bestelling.
    Ik heb net alweer naar je schaapjes gekeken. Wat zijn die toch leuk!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig, je eerste bestelling! Spannend allemaal! Er zullen wel snel meer bestellingen volgen, daar ben ik helemaal van overtuigd!!!!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof meid,
    je eerste bestelling

    heb ook een dochter die zo lekker bakt,
    ze volgt opleiding pattiserie in avondschool

    ze zit op facebook, lila lollipop, daar kan je haar vinden

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen