vrijdag 21 december 2012

kijkje achter de schermen

achter de schermen gebeurd hier van alles. Ik ben namelijk druk bezig met een fotoshoot. Nee niet voor mij maar voor mijn zoete lekkernijen! En aanstaande donderdag gaat het al gebeuren! dus ik ben druk aan het bakken. Want voor een heuse fotoshoot moet er natuurlijk wel veel lekkers zijn om te fotograveren.
Vandaag zijn de koekjes aan de beurt. Dat is zeker hard nodig. Want nu ik mijn eigenwebshop online heb, kwam ik erachter dat ik helemaal geen mooie foto's van de koekjes heb!

 
Dit is de eerste helft van de zandkoekjes, ik bak ook nog chocolade en kruidkoekjes.Daarna nog mooi versieren met icing! En dan kunnen ze op de foto:)

De koekjes stempel met de tekst home made heb ik trouwens in een swap gehad!! Leuk he ik wou die koekjes stempel zo graag hebben:)

Naast de koekjes wil ik ook nog bonbons en cupcakes maken om te fotograveren. Ben nu al heel benieuwd hoe de foto's worden.

1 ding weet ik zeker! veel mooier dan mijn eigen foto's:)

Veel Liefs Denise

PS. Vergeten jullie de wedstrijd niet?? Die loopt nog tot 1 januari!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Denise
    Wat leuk dat jij foto's laat nemen door een fotograaf, tenminste dat maak ik uit je verhaal op.
    Ja goede foto's zijn natuurlijk erg belangrijk voor je webshop.
    Nou ik laat me graag lekker maken hoor met die prachtige creaties die jij maakt.
    Deze koekjes zien er ook al zoooooooo heerlijk uit.
    Succe met het maken van al dat lekkers.

    Liefs, Sieta
    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Recept staat al eerder op dit blog. Zowel de 123 koekjes als de suiker koekjes

    BeantwoordenVerwijderen